Hopp til innholdet

Kontakt oss

Ta kontakt med oss på telefon, e-post eller sikker melding i mobil/nettbank. Du kan også booke møte med en av våre flinke rådgivere.

Brynebyen by night fra Tinghaug

Velkommen til lokalbanken!

Kontorene våre på Bryne, Klepp, Varhaug og Ålgård har åpent fra kl 10 - 15 mandag til fredag. Book gjerne tid på forhånd. Kundesenteret vårt svarer på telefoner fra kl 8 - 20 på hverdager og kl 10 - 15 i helger og på helligdager.

Våre adresser, kontaktinformasjon og åpningstider

Åpningstider
Mandag til fredag 8 - 20
Forsikring 8 - 15
Helg og helligdager 10 - 15
Forsikring stengt

Telefonnummer
915 03 290

E-post
post@jaerensparebank.no

Postadresse
Postboks 325 
4349 Bryne
 
Åpningstider
Mandag - fredag 10 - 15

Besøksadresse
Jernbanegata 6
4340 Bryne

Postadresse
Postboks 325 
4349 Bryne
Åpningstider
Mandag - fredag 10 - 15

Besøksadresse
Jærvegen 532 
4352 Kleppe

Postadresse
Postboks 325 
4349 Bryne
Åpningstider
Mandag - fredag 10 - 15 

Besøksadresse
Rådhusgata 3
4360 Varhaug

Postadresse
Postboks 325 
4349 Bryne
Åpningstider
Timeavtale må bookes på forhånd.

Besøksadresse
2. etasje Kanalhuset
Torgveien 20
4330 Ålgård

Postadresse
Postboks 325 
4349 Bryne

Spørsmål og svar om kundeinformasjon

For å gi deg gode råd må vi vite litt om deg. På denne måten oppleves dialogen mer tilpasset og relevant for deg. Jæren Sparebank ønsker å bygge gode og langvarige relasjoner med våre kunder, og da må vi stille deg noen spørsmål for å kunne gi deg en best mulig kundeopplevelse.

Videre har myndighetene pålagt alle norske banker om å oppdatere kundeinformasjonen. Det er viktig for oss å beskytte deg og dine økonomiske interesser, og som bank ar vi et ansvar for å bekjempe ID-tyveri, svindelforsøk og økonomisk kriminalitet som terrorfinansiering og hvitvasking. Vi er avhengige av å opprettholde tilliten vi har som samfunnsaktør ved å ivareta dette ansvaret på bet mulig måte.

Du kan lese mer om kravene i hvitvaskingsloven på Finansnorge.no
Spørsmålene vi stiller skal sikre at all informasjon vi har om deg er korrekt og oppdatert. Vi spør blant annet om bruk av banken, hvor pengene dine kommer fra, statsborgerskap og fødeland. Disse spørsmålene stiller vi alle våre kunder med jevne mellomrom. Alle norske banker stiller kundene sine de samme spørsmålene.

For alle privatkunder som har nettbankavtale vil dette komme som en melding når man logger på nettbank eller mobilbank. Spørsmålene besvares da elektronisk. Alle andre kan laste ned skjema som finnes på denne nettsiden.
NB! Dette gjøres kun etter henvendelse fra banken.
  • Norske og utenlandske pass (ikke nødpass)
  • Norske førerkort
  • Nasjonalt ID-kort utstedt av et EØS-land
  • Norsk utlendingspass (blått pass)
  • Norsk reisebevis for flyktninger (grønt pass)
  • Elektronisk legitimasjon (BankID)

    NB! Gyldig pass kreves fremlagt før utstedelse av BankID.