Bjørg Marit Johnsen

- Fartstid i banken?
Begynte i banken 06.10.69 – mangler nogen måneder på 50 år.

-Hva har vært det kjekkeste med jobben?

Trivsel med å gå på jobb. Skifta kontor frå Klepp til Bryne etter ca. 45 år på Klepp – tenkte at det kom aldri til å gå bra, men allerede etter 1. dag var det jillt og greit.

Har dei siste åra tilhøyrt Bedriftsavdelingen, kjekke sjef og gode kolleger. Treff mange kjekke, forskjellige kunder (kjem til å savne dei)

Har hatt eit kjekt arbeid – dei siste åra «kun forsikring» hovedsak bedrift og landbruk – alltid noge nytt å læra, blir aldri utlærd.

Har fått knytta gode kontakter i Eika Forsikring og kolleger rundt i heile landet.

 

-Hva har vært den største endringen gjennom disse årene?

Lang periode, kunne skrive mykje her. Frå skrivemaskin til ein digitalisert tilværelse. Har vore særdeles heldig som har fått vore med på denne reisa. Utviklinga har vore, og er til gode for både kunder og me som arbeider her.

Ein periode syntes eg nok utvikligen gjekk litt seint – men nå har alt fått fart på seg – spennande tider. Men det er viktig å fortsette å snakke saman.

 

-Ditt beste råd til forsikringskundene på bedrift/landbruk?

Ta kontakt med Adem eller Berit for gjennomgang med visse mellomrom eller om du har spørsmål – spør heller ein gong for mykje.

Tenk gjennom egensituasjon – kva er det verste som kan skje deg og bedrifta di?  Har du økonomi til å vera sjølvassurandør for mindre skader ?

Adem og Berit er her på kontoret eller kjem til dokke – bruk dei!

-Ditt beste råd til Adem når han overtar?

Vær deg sjølv og få den goe drøsen med kunden .

Få kunden til å fortelle kva som er viktig for han  - slik at dokke kan få sy saman ein forsikringspakke som passer KUNDEN.

Lykke til Adem!:-)

 

 

Adem Seferagic

-Fartstid i banken?

Første dag 31.12.2018

Før det - 6 år i DNB og 4 år i Gjensidige

-Hva er fokuset ditt i møte med kunden?

Lytte til kunden, sørge for at kunden skal få det best mulige produkter for pengene de investerer i forsikring.

 

-Er det et spesielt forsikringsprodukt som fortjener oppmerksomhet?

Behandlingsforsikring er en lur investering! Å sikre seg at nøkkelpersoner kommer raskt tilbake i jobb bør være en prioritet.

Ved å kjøpe Helseforsikring hos oss har du også kjøpt deg en billett ut av behandlingskøen, altså ikke sneket i køen.

Et annet produkt som vi vil høre mye om i tiden fremover er forsikring for datakriminalitet.
Hacking er et stadig økende problem for små og mellomstore bedrifter. Profesjonell rådgivning ved angrep er dyrt og kan være vanskelig å oppdrive når angrepet er i gang. Kjøper du vårt nyeste produkt, Cyberforsikring, har du gratis telefonhjelp ved mistanke om et cyberangrep og dekning for
Kartlegging & gjenoppretting av data og programvare, Ansvar ved tap av personopplysninger, Konsekvenser ved datainnbrudd, Erstatning ved avbrudd, Gjenoppbygge omdømme ved hjelp av PR-rådgivere, Dataansvar overfor tredjepart, Økonomisk tap som følge av datakriminalitet.

Burde vært obligatorisk for alle!

 

-Ditt beste råd til Bjørg Marit når hun går over i pensjonistenes rekker?

Noe av det som kjennetegner Bjørg Marit er hennes evne til å holde seg faglig oppdatert og holde tritt med den teknologisk utviklingen. Fortsett slik også som pensjonist!Vær aktiv, bruk tiden på familien og nettverket.

Vi takker Bjørg Marit for lang og tro tjeneste i banken og ønsker henne lykke til med pensjonisttilværelsen. Velkommen til oss Adem - dette blir bra!