Norske myndigheter har bedt alle norske banker om å sørge for at kundeinformasjon og legitimasjon er oppdatert.

Kunde i banken?
Flere av våre kunder vil bli kontaktet av banken med beskjed om at vi trenger ny legitimasjon.
Grunnen til dette er at vi må oppdatere vår dokumentasjon på kundens identitet i våre arkiv.

Har barnet ditt fått melding om å legitimere seg?
Barn og ungdom som disponerer egen konto i banken må også legitimere seg. Foresatte kan legitimere barn mellom 6 – 12 år med barnas legitimasjon samt egen legitimasjon (slik at barnet ikke trenger å møte fysisk  banken). Legitimasjonen må være gyldig på det tidspunktet den legges frem for banken.

Har DU fått brev fra banken, melding i nettbanken eller en sms om å legitimere deg?
Kom innom et av våre kontorer med gyldig pass.
Tirsdager og torsdager i uke 46, 47 og 48 har vi åpent til kl. 20 på Bryne, Klepp og Varhaug.

Spørsmål?
Ring oss på 915 03290 eller send en e-post til post@jaerensparebank.no