Kundesenteret

Enkelt og greit

Vi er her for deg – og du får tak i oss på mange måter.
Har du et spørsmål som er sensitivt for eksempel angående lån eller personopplysninger, anbefaler vi at du bruker meldingstjenesten i nettbanken eller mobilbanken. Dette er enkelt og trygt og du har også mulighet til laste opp vedlegg.

I nettbanken: Logg inn i nettbank - Min profil oppe til høyre- Meldinger 
I mobilbanken/appen: Trykk på silhuetten av en person oppe til venstre - Meldinger

Har du andre spørsmål, som ikke er sensitive, send gjerne en en e-post til post@jaerensparebank.no
en melding i innboksen vår på facebook
eller ring oss på 915 03290.

Har du et spørsmål – ta kontakt!
Vi svarer deg så raskt vi kan.

Kom i gang

Ofte stilte spørsmål

Hvordan opprette

BID feilmeldinger

bildebar12

Oppdatering av kundeinformasjonen

Har vi tatt kontakt for å få oppdatert informasjon om deg?