Jærens eneste lokalbank har 33 000 gode kunder, sterk markedsposisjon i vårt primærområde, tidsriktige og konkurransedyktige produkter og mange dyktige medarbeidere.
Men vi mangler deg – den fleksible og kundeorienterte kvinnen eller mannen som skal gjøre rådgiverkorpset vårt enda mer attraktivt for jærbuen.


Jobben

• Vår stemme utad

Hjelpe privat- og bedriftskunder med små og store oppdrag per telefon og e-post

Veilede brukere i selvbetjeningsløsninger

Gjennomføre salg av standard bankprodukter

Bistå andre avdelinger med opprettelse og endringer av bankprodukter

• Arbeidsted: vårt kontor på Klepp

Du!

• Gode samarbeidsevner og er omstillingsdyktig

• Jobber selvstendig og strukturert, er effektiv, nøyaktig og har stor arbeidskapasitet

• Teknisk forståelse av og kunnskap om digitale flater og systemer

• Økonomisk utdanning, forståelse og/eller erfaring

• Glad i mennesker generelt, jærbuer spesielt

• God til å formulere deg skriftlig og muntlig på norsk og engelsk

 

 

Spør avdelingsleder Inger Drengstig hvis du vil vite mer om stillingen.
Telefon
915 95 521eller ikd@jaerensparebank.no.  
Send søknad til personal på
kr@jaerensparebank.no.

 

Søknadsfrist: 30. september

 

Jæren Sparebank tilbyr gjennom sine tre kontorer i Klepp, Time og Hå et fullservicekonsept innenfor bank og finansielle tjenester, ovenfor person- og landbrukskunder, samt mindre og mellomstore bedrifter. Hovedkontoret er på Bryne. Vi er omlag 80 ansatte. Banken er medeier og en bank i Eika Alliansen.

www.jaerensparebank.no