Jærens eneste lokalbank har 33 000 gode kunder, sterk markedsposisjon i vårt primærområde, tidsriktige og konkurransedyktige produkter og mange dyktige medarbeidere.
Men vi mangler deg – den fleksible og kundeorienterte kvinnen eller mannen som skal gjøre rådgiverkorpset vårt enda mer attraktivt for jærbuen.
Jobben
• Vår stemme utad
• Hjelpe privat- og bedriftskunder med små og store oppdrag per telefon og e-post
• Veilede brukere i selvbetjeningsløsninger
• Gjennomføre salg av standard bankprodukter
• Bistå andre avdelinger med opprettelse og endringer av bankprodukter
• Arbeidsted: vårt kontor på Klepp
Du!
• Gode samarbeidsevner og er omstillingsdyktig
• Jobber selvstendig og strukturert, er effektiv, nøyaktig og har stor arbeidskapasitet
• Teknisk forståelse av og kunnskap om digitale flater og systemer
• Økonomisk utdanning, forståelse og/eller erfaring
• Glad i mennesker generelt, jærbuer spesielt
• God til å formulere deg skriftlig og muntlig på norsk og engelsk
Spør avdelingsleder Inger Drengstig hvis du vil vite mer om stillingen.
Telefon 915 95 521eller ikd@jaerensparebank.no.
Send søknad til personal på kr@jaerensparebank.no.
Søknadsfrist: 30. september
Jæren Sparebank tilbyr gjennom sine tre kontorer i Klepp, Time og Hå et fullservicekonsept innenfor bank og finansielle tjenester, ovenfor person- og landbrukskunder, samt mindre og mellomstore bedrifter. Hovedkontoret er på Bryne. Vi er omlag 80 ansatte. Banken er medeier og en bank i Eika Alliansen.